Одштампај
Паркинг сервис
Оно што није било лако и једноставно да заживи 1998. године у Лозници на плану законито осмишљене стратегије квалитетног паркирања возила у граду, оживотворено је ових дана нацртом одлуке Градског већа кроз елаборат о економској оправданости оснивања јавног предузећа ''Паркинг сервис''. Постојећи начин организације и употребе паркиралишта у Лозници, чији је број за претходне три године проширен за више од 300 места, потребно је унапређивати и прилагођавати савременим стандардима, оцењено је на последњем заседању градске владе. То, између осталог подразумева, проширивање и зонирање паркинга, набавку ''паук'' возила, бржу и ефикаснију наплату продајом карата на киосцима или СМС -порука, које нуде безготовинску услугу преко мобилних телефона. Најновији подаци паркинг-система у градовима Србије показују да се ови ''капацитети'' кроз дневну реализацију у наплати користе и до 80 одсто, док је преко инкасаната наплативост била око 47 одсто. Веће је прихватило студију Одељења за привреду у којој се улични паркинг-простор дели на црвену (централно градско подручје) и плаву зону која обухвата подручје улица од реке Штире до Здравственог центра. Затворени паркинзи иза Вуковог дома, уз Градску кафану и нову зелену пијацу са 211 места уведени су у тзв.белу зону, која ће бити праћена адекватном тарифном политиком. Најнижа такса била би за жуту а најскупља у црвеној зони. Процењује се да би у овом јавном предузећу реално било ангажовање 20 до 25 професионалаца.