Почетна
Укидање печата

Већи комфор за Лозничане


На пригодној свечаности представницима локалних самоуправа је представљен портал електронске управе електронски, www.euprava.gov.rs, који је Влада Србије усвојила 11. јуна, а који омогућава пружање око 100 услуга властима на различитим нивоима, грађанима и привреди електронским путем.  Тај портал активно већ користи седам општина у Србији, више десетина је у припреми, а као позитиван пример опет се наводи град Лозница где се на порталу нуди 24 услуге електронским путем. Према речима министарке, увођење електронске управе није скупо, а Влада Србије је, преко конкурса који ће бити објављен идуће недеље, најсиромашнијим општинама обезбедила кредите од по четири милиона динара за те сврхе. "Електронске услуге грађанима могу бити на различитим нивоима, од простог обавештавања до разних уплата, односно финансијских транскација. У овом другом случају, када је потребно лично представљање, лична идентификација, могу се користити електронски сертификати које издаје Министарство унутрашњих послова на личној карти, Пошта или Привредна комора Србије", рекла је Јасна Матић. Указујући на све предности електронске управе у општина, она је истакла да се не ради само о великим уштедама новца и времена, већ и о већем комфору становника. "Грађани на тај начин могу да добију код куће, у време када им највише одговара, све оне документе за које су морали да чекају често и у редовима", нагласила је Матић.

Вести
14.Октобар 2019.
Завет драгиначким жртвама
Завет драгиначким жртвама
У знак сећања на 2.950 цивила Јадра, Подриња и ...
10.Октобар 2019.
Отворена прва Лидл продавница ...
Први продајни објекат немачког трговинског ...
07.Октобар 2019.
Отворена дечја недеља – добра ...
Дечју недељу, која се одржава под ...
06.Октобар 2019.
Скупштина о буџету и ребалансу
На првом заседању  после летње паузе, ...
28.Септембар 2019.
Отворен 7. Регионални сајам ...
Дводневни 7. Регионални сајам меда под ...
23.Септембар 2019.
Награде Вукове задужбине
Награде Вукове задужбине
Награда Вукове задужбине из области ...