Почетна
Укидање печата

Нека Дрина опет буде пловна




Ако је Дрина у време Обреновића била пловна, и ако су сплавови стизали до Земуна, нема разлога да тако опет не буде. Прошло је више од 60 година од изградње  ХЕ ''Зворник'', првенца на Дрини, и време је да се на овој реци уради нешто капитално, а то је пре свега, утврда десне обале, од бране у Малом Зворнику до ушћа у Саву, у дужини од око 70 километара. Ово је рекао градоначелник Лознице Видоје Петровић, у широј изјави за најтиражнији српски дневник ''Вечерње новости''   залажући се тако  да се уз пловљивост реком  уреди десна обала корита и почне решавати вишегодишњи проблем девастирања земљишта са хиљада хектара плодних ораница.
            - И речне барже и туристички бродови могли би да плове од Београда Савом и Дрином до Малог Зворника, као у добра стара времена, када је 1903. од Београда до Зворника пловио пароброд ''Казан''.
            - Сам пројекат могао би да има карактер пограничне сарадње, са општинама Бијељина и Зворник а добио би вероватно подршку и европских предприступних фондова јер би и економски био профитабилан, навео је градоначелник Лознице Видоје Петровић. Његова визија је да се на овом пројекту додатно упосли грађевинарство, водопривреда али и уреди експлоатација камена са ЈП ''Србија-шуме''. Овакав подухват добија на значају и самом чињеницом да је израђена и пројектна документација  за аутопут од Новог Сада, преко Руме, Сремске Митровице, Шапца и Богатића до Лознице.

Вести
08.Новембар 2019.
Рудник јадарита велика ...
На деветој Међународној конференцији о ...
08.Новембар 2019.
Засађена нова стабла у граду у ...
У оквиру пројекта лозничке Канцеларије за ...
08.Новембар 2019.
ЈУБИЛЕЈ СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ...
Поводом обележавања осам векова ...
08.Новембар 2019.
ПАЖЉИВКОВА ПРАВИЛА ЗА ПРВАКЕ
Град Лозница спроводи низ мера којима ...
08.Новембар 2019.
ИЗ ЦЕНТРА ЗА КУЛТУРУ „ВУК ...
На саборишту у Тршићу покрај Цркве брвнаре ...
07.Новембар 2019.
Научно-образовно културни ...
Начелник Школске управе града Београда Драган ...